Turist i min egen stad

Jag har bott i Göteborg i över sex år men känner ändå att jag inte riktigt har koll på den här staden. Jag tänkte därför att i år kunde bli ett bra år att turista i min egen stad. Jag vill upptäcka fler områden, gå på museum och konserter. Jag vill hänga i parker, dricka kaffe på nya caféer och studera utsikten från nya höjder. Helt enkelt bli turist i min egen stad. Så fort vädret blir lite varmare ska jag fixa i ordning min cykel. Att promenera och cykla tror jag är ett bra sätt att upptäcka på.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

