Värmande soppa


Det finns inget som värmer bättre än soppa. Extra behövligt är det så här i hösttider. Så idag gjorde jag en rotsakssoppa. I min soppa hade jag lök, potatis, morot, kålrot och en sötpotatis. Extra gott blir det om man har i en klick crème fraiche och lite solrosskott.

Receptet hittar ni här.

Detta inlägg publicerades i foton, höst, I köket, Mat, recept. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Värmande soppa

  1. Daniel Holm skriver:

    Varm choklad värmer bra gott med. Tagit mig en kopp nu 😉 Haha.

    Nej, men det där såg faktiskt riktigt gott ut och ska nog faktiskt provas!

    Tackar för alla tips.

  2. Cornelia skriver:

    Ja, nog värmer varm choklad alltid. Mums! 🙂

  3. Lina skriver:

    Du tar så vackra bilder, Cornelia! Och förresten, jag nämnde dig i mitt senaste inlägg … 😉 Kram!

  4. Cornelia skriver:

    Tack så mycket, och himla roligt att du nämner mig. 🙂

Lämna en kommentar